• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Någon som har lånat av Primal Capital det senaste ?

F

Frog123

Gäst
Poäng: 0
Hej

Någon som har lånat av Primal Capital det senaste ?
Funderar på att söka 30,000 vad krävs för detta ?
Nån som vet ? Nån som fått 30,000 ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Jag väntar på att få pengarna vilken minut som helst, 22000 kr sökta låg för utbetalning igår sa dom. Väldigt trevliga och snabba på att svara mejl men tar ca en arb.vecka att få utbetalt, kopia på ID och skuldebrev behövs. ID går att mejla. Har man lånat tidigare hos dom måste man vänta 3 månader innan man kan söka på nytt.
Dom tar ju Bisnode så vet inte va som krävs mer än normal inkomst osv. Har "svag" UC score men "hög" Creditsafe score..Bisnode vet ja inte men dom knorra inte ens då ja sökte 22000 för att betala min restskatt.
2016: Inkomst 400000+, underskott 75000, inga anm, 12 ff, Blanco/krediter 300000+

Värt å prova om man är i knipa men vill freda sin UC
 

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Jag har också sökt lån hos dem. Vänliga, snabba och tog bisnode även på mig. Dock sökte jag för ett år sen. Hoppas de fortfarande har samma förfarande. Mitt lån återbetalar jag med autogiro varje månad, smidigt, dock kommer det hem ett underlag varje månad per post på aktuell skuld.
 
F

Frog123

Gäst
Poäng: 0
Vet någon om dom beviljar lägre belopp om man inte kan få det man söker . Alltså ifall jag söker 30000 men dom kan bara bevilja 25000 får man då erbjudande om det ??
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp